Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 30 No. 1 (2025): Fluxo Contínuo
Vol. 30 No. 1 (2025): Fluxo Contínuo
Published:
2025-02-04
Artigos
TEACHING TRAJECTORIES IN SPECIALIZED EDUCATIONAL SERVICE
A LOOK AT BEING AND BECOMING A TEACHER
Thiago Falcão Solon, Giovana Maria Belém Falcão
e30013
pdf (Português (Brasil))
THE SUBJECTIVE DIMENSION OF SOCIAL INEQUALITY IN HIGHER EDUCATION
Gabrielle Capinam da Silva Simões, Ana Mercês Bahia Bock
e30016
pdf (Português (Brasil))
OS SABERES DOCENTES NO DIÁLOGO COM PROFESSORES DE CIÊNCIAS SOBRE EDUCAÇÃO CTS E NOVO ENSINO MÉDIO
Sinara München, Vanda Thomas Preussler
e30010
pdf (Português (Brasil))
NARRATIVES OF TEACHER TRAINING: AN ENCOUNTER WITH THE SELF, THE OTHER AND THE WE
UM ENCONTRO COM O EU, O OUTRO E O NÓS
Rita de Cássia, Pedro Amarilho Almeida Macedo, Lethycia Lopes Pereira, Érika Vargas de Souza Barros
e30005
pdf (Português (Brasil))
PROBLEM-BASED LEARNING AND DIGITAL TECHNOLOGY
TEACHERS’ PERCEPTIONS
Ângela Cristina Sampaio Bezerra, Patrícia Alexandra Pacheco de Sá, Ana Cláudia Uchôa Araújo
e30015
pdf (Português (Brasil))
DESAFIOS DA EDUCAÇÃO DE JOVENS E ADULTOS NO RN/BRASIL 2020-2023
VOZES DE PROFESSORES DE MATEMÁTICA
Anildo Soares Flôr, Liliane dos Santos Gutierre
e30003
pdf (Português (Brasil))
Ageism in teaching and academic productivism: professors' reports
RELATO DE PROFESSORES
Lauro Oliveira Viana, Diogo Henrique Helal
e30009
pdf (Português (Brasil))
AS INSCRIÇÕES DE CONHECIMENTO E SABER DAS ARTES CÊNICAS NEGRAS COMO ENUNCIAÇÃO EDUCATIVA
Denilson Alves Tourinho, André Márcio Picanço Favacho
e30011
pdf (Português (Brasil))
THE PRESENCE OF TEACHERS BLACK PEOPLE IN BRAZILIAN PUBLIC BASIC EDUCATION
Ernesta Silveira Manenti, JOSIANE ANACLETO SILVEIRA, ANDRÉ LUIS DE SOUZA LIMA
e30007
pdf (Português (Brasil))
PRIVAÇÕES NA FORMAÇÃO DO PROFESSOR PARA EDUCAR NA DIVERSIDADE
O CASO BRASILEIRO
Erika Capelato, Claudete de Sousa Nogueira
e30006
pdf (Português (Brasil))
O PROTAGONISMO DA CRIANÇA NEGRA NOS LIVROS DE LITERATURA INFANTIL BRASILEIRA EM ESPAÇOS FORMAIS DE EDUCAÇÃO
Sandra Helena Bernardo da Silva, Rodrigo Rodrigues de Freitas
e30004
pdf (Português (Brasil))
PRÁTICAS EPISTÊMICAS E O ENSINO DE CIÊNCIAS
UM ESTUDO A PARTIR DE ATIVIDADES EXPERIMENTAIS EM LIVROS DIDÁTICOS
BRUNA DE PAULA REZENDE, Ana Carolina Araújo da Silva
e30002
pdf (Português (Brasil))
MEANINGFUL LEARNING IN THE TEACHING OF NATURAL SCIENCES AND MATHEMATICS
ANALYSIS OF BRAZILIAN ACADEMIC PRODUCTION
Leonardo Alcântara Alves, Maria Alcilene Gomes de Menezes Silva
e30001
pdf (Português (Brasil))
ORTHOGRAPHIC WRITING: A STUDY ON THE DIFFICULTIES IN UNDERSTANDING THE WRITING SYSTEM
UM ESTUDO A PARTIR DAS DIFICULDADES DE APREENSÃO DO SISTEMA DE ESCRITA
Ilsa do Carmo Vieira, Luciane Vasconcelos Rodrigues
e30012
pdf (Português (Brasil))
Entrevista
ENTREVISTA C0M ROXANE GAGNON
OS GÊNEROS ORAIS E SEU ENSINO
Roxane Gagnon, Luzia Bueno , Gabriel Aparecido Bragiatto
e30014
pdf (Português (Brasil))
ENTRETIEN AVEC PASCAL SÉVÉRAC
Suzana Lopes de Albuquerque, Pascal Sévérac
e30008
pdf
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read
PAULO FREIRE Y LA EDUCACIÓN POPULAR
1303
ATUAÇÃO PROFISSIONAL DOS PROFESSORES DO CAMPO
755
UMA HISTÓRIA EDUCACIONAL DA CAVERNA
580
REFLEXÕES ACERCA DO PENSAMENTO DE PAULO FREIRE SOBRE EDUCAÇÃO
365
DESAFIOS DA IMPLEMENTAÇÃO DO NOVO ENSINO MÉDIO
358