Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Início
Números Anteriores
Editorial Team
Submissions
Announcements
About the Journal
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
Archives
Janeiro-Dezembro
Vol. 9 No. 1 (2025)
Janeiro-Dezembro
Vol. 8 No. 1 (2024)
Janeiro-Dezembro
Vol. 7 No. 1 (2023)
Janeiro-Dezembro
Vol. 6 No. 1 (2022)
Janeiro-Dezembro
Vol. 5 No. 1 (2021)
Janeiro-Dezembro
Vol. 4 No. 1 (2020)
Julho-Dezembro
Vol. 3 No. 2 (2019)
Janeiro-Junho
Vol. 3 No. 1 (2019)
Julho - Dezembro
Vol. 2 No. 2 (2018)
Janeiro - Junho
Vol. 2 No. 1 (2018)
Julho - Dezembro
Vol. 1 No. 1 (2017)
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Production of meanings
Geometry
School Financial Education
Linear Algebra
History of Mathematics Education
Professional knowledge
Critical Mathematics Education
GeoGebra
Complexity
Pedagogical Practices
Mathematical Knowledge
Mathematical Learning
Dialogue.
Frequency tables
Teaching statistics
Tally tables
Teacher professional development; Early Childhood Education
portugues
MTSK
Specialized knowledge
Mathematics teacher
Theoretical framework
Attitude
Basis
History of Mathematics
Analytical Geometry
Linear Approximation
Problem solving
Model of Semantic Fields
Preservice teachers
Blended learning
Statistics
Notions categories. Semantic Fields Model. Tetrahedral numbers
Mathematical Places
Mathematic
Block title
O ensino das formas geométricas planas na Educação Infantil contemplando os campos de experiência da BNCC
536
Educação financeira: Sequência didática com o aplicativo “Minhas Economias”
404
Etnomatemática
368
Um marco teórico para o Conhecimento Especializado de Professores de Matemática (Mathematics Teachers’ Specialized Knowledge – MTSK)
322
Metodologias Alternativas de Ensino da Matemática para alunos da Educação de Jovens e Adultos – EJA
284