Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Submissions
Código de Ética
Current
Archives
Announcements
PPGCOM
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 1 (2023): Dossiê - Educação midiática: experiências e desafios no contexto iberoamericano
Vol. 17 No. 1 (2023): Dossiê - Educação midiática: experiências e desafios no contexto iberoamericano
jan./abr. 2023
Published:
2023-04-30
Apresentação
Editorial
Gabriela Borges
1-3
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Educação midiática: experiências e desafios no contexto iberoamericano
Apresentação
Heleny Méndiz Rojas, Jorge Abelardo Cortés M. , Márcia Barbosa da Silva
4-8
PDF (Português (Brasil))
PDF (Español (España))
HTML (Português (Brasil))
HTML (Español (España))
Media literacy and informal learning in Latin America: literature review
Bibian Rocío Galeano
9-26
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Training needs of families to manage the use of mobile phones by their sons and daughters
Francisco J. Poyato López, Antonia Ramírez García, Mª Pilar Gutiérrez Arenas
27-42
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Digital cultural capital of university teachers: a case study in times of the Covid-19 pandemic
Gabriela Jorge , Javier Organista Sandoval, Maricela
43-62
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Audiovisual, creation and teaching: self-study as an educational experience
Mário Luiz Assunção Júnior, Martha Maria Prata-Linhares
63-77
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Diets and media skills of Portuguese university students
Isa Maio, Paula Lopes
78-92
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Mapping mediations and territories of expression for a politics of media education: the EntreMídias group
Rejane Moreira
93-106
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Digital media in the development of school skills: dynamics of students from the interior of Pará during the Covid-19 pandemic
Elaine Javorski, Macilene Cardoso
107-122
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
The influence of social networks on teenagers: Cyberconsumption and Critical Education
Marcia Koffermann, Ignacio Aguaded
123-139
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Artigos
A vacina no Facebook: temáticas, posicionamentos e atores no início da imunização contra a Covid-19 no Brasil
Charlene Carvalho Soares, Luisa Massarani, Marcelo Alves dos Santos Junior, Thaiane Oliveira, Lídia Raquel Herculano Maia, Geilson Fernandes de Oliveira
140-160
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Girl Power Curriculum: Spice Girls and the representation of women
Alcidesio Oliveira da Silva Junior
161-178
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
The uncanny events in the diary of an inquiring teenager: an aesthetic analysis of the feature film Vida de Menina by Helena Solberg
Juliana Soares Mendes
179-194
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Funk party closed, pancadão silenced: the police action during the funk party at Paraisópolis (São Paulo)
Igor Lacerda, Ricardo Ferreira Freitas
195-209
PDF (Português (Brasil))
HTML (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Siga a Lumina
Disponível em