Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 30 No. Dossiê Temático (2025): Educação museal com bebês e crianças: patrimônio cultural e vivências
Vol. 30 No. Dossiê Temático (2025): Educação museal com bebês e crianças: patrimônio cultural e vivências
Capa: Ilustração de Catarina Bessell.
Parte do material Trilha da Família
Instituto Moreira Salles
Published:
2025-05-23
Dossiê: Educação museal com bebês e crianças: patrimônio cultural e vivências
Preface or an invitation to enter here and there
Jader Janer Moreira, Maria Cristina Monteiro Pereira de Carvalho
e30025
pdf (Português (Brasil))
Museums and cultural centers in the city of Rio de Janeiro: do they have small children?
TEM CRIANÇA PEQUENA?
Cristina Carvalho, Patrícia Regina Santos Garcia, Letícia Vitória Diniz Pereira da Conceição, Sofia Ribeiro Garcia Souto Maior
e30017
pdf (Português (Brasil))
WHEN THE MUSEUM IS DEDICATED TO YOUNG CHILDREN.
A SURVEY ON BABIES’ EXPERIENCE
Sylvie Condette
e30018
pdf (Português (Brasil))
A JOURNEY THROUGH MUSEUM AND OUTER SPACE: PLAYFUL NARRATIVES OF YOUNG CHILDREN
NARRATIVAS BRINCANTES DE CRIANÇAS PEQUENAS
Patricia Figueiro Spinelli, Isabel Aparecida Mendes-Henze
e30019
pdf (Português (Brasil))
CHILDREN'S MEDIATION IN MUSEUMS:
AN ONLINE TRAINING EXPERIENCE
Monique Gewerc
e30020
pdf (Português (Brasil))
CHILDREN AND SOCIAL MUSEOLOGY: SAFEGUARDING A CAIÇARA TERRITORY
SAFEGUARDING A CAIÇARA TERRITORY
Lucia Cavalieri, Dafne Rozencwaig Souza, José Artur Barroso Fernandes, Thatiana Duarte Lourival
e30021
pdf (Português (Brasil))
EQUALITY BETWEEN GIRLS AND BOYS:
ANALYSING CHILDREN'S DISCOURSE AFTER VISITING A MUSEUM
Ana Dias Chiaruttini
e30022
pdf (Português (Brasil))
TERRITORIES THAT CONVERGE FOR CHILDREN TO EXPERIENCE ACCESS TO CHILDREN’S AESTHETIC SPACES
Luiz Miguel Pereira, Josias Teodoro Guedes, Patrícia Giuriatti
e30023
pdf (Português (Brasil))
FROM THE FAMILY TRAIL TO CHILDREN'S COLLECTIONS
SHELVES AND GEOGRAPHIES OF MUSEUM CHILDHOODS
Maria Emília Tagliari Santos, Jader Janer Moreira Lopes, Caroline Montezi de Castro Chamusca
e30024
pdf (Português (Brasil))
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Most read
PAULO FREIRE Y LA EDUCACIÓN POPULAR
1794
ATUAÇÃO PROFISSIONAL DOS PROFESSORES DO CAMPO
950
REFLEXÕES ACERCA DO PENSAMENTO DE PAULO FREIRE SOBRE EDUCAÇÃO
459
DESAFIOS DA IMPLEMENTAÇÃO DO NOVO ENSINO MÉDIO
369
IMPORTÂNCIA DO PROJETO POLÍTICO PEDAGÓGICO PARA A INCLUSÃO ESCOLAR
306