DIGITAL LITERACIES POTENTIALIZED BY HYBRID FORMATIVE ENVIRONMENTS
DOI:
https://doi.org/10.34019/2447-5246.2020.v25.30430Abstract
In this article, the authors reflect how digital literacies are enhanced, from hybrid formative environments, in the context of EJA. In line with theprinciples of multi-referential cyber-research-training (Ardoino, 1998; Santos,E., 2019) and the approach to everyday life (Certeau, 2013, Alves, 2008), they discuss topics such as hybrid formative processes and environments (Pineau,1998; Santos , R., 2015) and digital literacies (Rojo, 2012, 2013). Curriculum acts, supported by different devices, gave rise to different literacies, expressed inauthorial narratives, based on arguments, improvisations and the role of practitioners.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Ao submeter um artigo à revista Educação em Foco e tê-lo aprovado, os autores concordam em ceder, sem remuneração, os seguintes direitos à Educação em Foco: os direitos de primeira publicação e a permissão para que Educação em Foco redistribua esse artigo e seus metadados aos serviços de indexação e referência que seus editores julguem apropriados.